Sustinere OÜ

Sustinere OÜ
Firma:
Sustinere OÜ
Telefon:
(+372) 517 9356
Koduleht:
www.sustinere.ee




Facebook: www.facebook.com/teamsustinere



Sustinere on ettevõtete partner jätkustuuliku ja vastutustundliku äri kujundamisel - inspireerime, seame plaani ja viime ellu. Koos Sinuga. Seisame läbipaistva, kaasava  ja hooliva äri eest. 
 
Töötame ettevõtetega, kellel on tahe teha äri teistmoodi. Usume, et Sinu ettevõte saab pikaajaliselt kasvada vaid siis, kui juhid oma strateegiat, tooteid ja teenuseid ning suhteid vastutustundlikult. 
 
Oleme selleks, et inspireerida, anda nõu ning kui vaja, teha otsast lõpuni valmis. 

Kõige olulisem on tahe. Vahel on selle kõrvale vaja lisaks ka midagi muud: praktilist inspiratsiooni, täiendavaid teadmisi ning suunanäitamist. Oleme siin Sinu jaoks, et pakkuda koolitusi, mis laiendavad mõtteringi, annavad uusi oskusi ning aitavad õppida teiste õnnestumistest. 

Sinu vajadused on unikaalsed - nii ka meie poolt pakutavad lahendused. Selguse huvides jaotame need viide valdkonda:

 Küsimusi, mõtteid, ideid, emotsioone? Jaga meiega: marko@sustinere.ee


NÕUSTAMINE 


Sustinere aitab Sul leida vastutustundliku ja jätkusuutliku äri kujundamisel inspiratsiooni, nõustab ning teeb vajadusel algusest lõpuni ära. Kujundame strateegilisi lahendusi ning oleme partneriks muutuste elluviimisel, et luua paremat äri ning tugevamat ühiskonda. 
 
Sinu vajadused on unikaalsed - nii ka iga meie poolt pakutav lahendus. Selguse huvides jaotame aga oma tegevuse kolmeks:

 
 
Koolitused ja kursused täiskasvanutele  Suhtlemistreeningud  Suhtlemiskoolitus  Suhtlemiskultuur  Suhtlemine  Ettevõtluskursused  Äri- ja ettevõtlusalased koolitused  Klienditeenindus  Kliendisuhete juhtimine  Kliendihaldus ja selle olulisus kaasaegses organistasioonis  Efektiivne klienditeenindus. Raske klient  Võtmekliendid  Klienditeenindaja profikursus  Kliendisuhtlus ja müük  Kliendikeskne klienditeenindus  Kliendikogemuse juhtimise meistriklass  Vastutustundliku ettevõtluse ABC  Vastutustundliku tegevuse kujundamine ja juhtimine  Sisemine areng  Sisemine areng ja väline usaldus  Ühiskondliku vastutuse standardid  ISO 26000  UN Sustainable Development Goals  UN Global Compact ja Global Reporting Initative GRI  Huvigruppide ootused license to operate  Kliendikogemuse juhtimise arenguprogramm  Kuidas kaardistada ja disainida kliendikogemust?  Koolitus- ja arenguvajaduste väljaselgitamine ja kaardistamine  Organisatsiooni väärtuste kaardistamine  Kuidas oma bränd rääkima panna?  Parem strateegia  Toimivad suhted  Väärtuslik bränd ja kommunikatsioon  Riskijuhtimine  Hästi juhitud riskid  Ringmajandus  Kogukonna strateegia  Kommunikatsioon ja aruandlus   Kommunikatsioon  Kommunikatsioonioskuse arendamine  Kommunikatsioon edutegurina  GRI standard  Integreeritud aruandlus  Integrated Reporting Framework  Global Reporting Initative  Olevik ja tulevik uues majandusmudelis 

KOOLITUSKALENDER

Kliendikogemuse juhtimise meistriklass

2019-09-25

 Klienditeeninduse ja -kogemuse eest vastutavatele juhtidele ja spetsialistidele mõeldud koolitusprogramm. Laval vaid pika kliendisuhete arendamise kogemusega praktikud. Sisu keskendub tervikvaatele, annab praktilised tööriistad ning võimaluse kujundada tegevuskava oma organisatsioonile.

Hind: 740.00 €
Kestus: 25.september, 16.oktoober 6. november
Koht: Mustamäe tee 17, Tallinn

Telefon: 5340 6545