VEEBISEMINAR - KÕIGE OLULISEM VIIVISTE JA LEPPETRAHVIDE NÕUDMISEST
2021-01-21
Ettevõtlusega alustamiseks ning ettevõtte kasvatamiseks on vajalik sageli kaasata raha, milleks võivad olla nii toetused, laenud või muud alternatiivsed allikad. Koolituse sisuks on anda koolitusel osalejatele ülevaade erinevatest rahastamisvõimalustest koos praktiliste soovitustega rahastusprojektide kirjutamiseks. Koolitusel tutvustatakse raha kaasamist nii Euroopa Liidu fondidest (EAS, Eesti Töötukassa, PRIA) kui ka krediidiasutustelt (pangad, ühisrahastus). KOOLITUSE MAKSUMUS kuni 6. jaanuar 189 € + km (kehtib infokirja regulaarsetele saajatele), alates 7. jaanuar 219 € + km.
Koolitus keskendub innovatiivsele värbamisprotsessile, mis arvestab nii tööandja kui ka töötaja vajadusi ning keskkonnast tulenevaid ootusi.
Koolituse käigus jagatakse praktilisi nõuandeid, kuidas tulla toime vastaspoolega, kes esindab teistsugust väärtussüsteemi ja omab erinevaid vaateid. Samuti kuidas jõuda siduvate kokkulepeteni kui jõu osakaalud on erinevad läbirääkimistel. Koolituse saavad osalejad reaalselt õpitut kohe ka praktikas kasutada. KOOLITUSE MAKSUMUS kuni 6. jaanuar 199 € + km (kehtib infokirja regulaarsetele saajatele), alates 7. jaanuar 229 € + km.
Controllingu roll ettevõttes. Controlling kui juhtimist toetav funktsioon ettevõttes. Controllingusüsteemi loomine ettevõttes. Vastutuskeskused ja vastutuspõhine planeerimine, arvestus ning kontroll ettevõttes. Eelarvete kasutamine organisatsiooni eesmärkide saavutamiseks. Finantskontroll. Motiveeritud käitumise seosed juhtimisarvestuse ja controllinguga. Controlleri eetika. Majandustulemustele suunatud planeerimis-, reguleerimis- ja kontrollsüsteemi infoga kindlustamine.
Koolituse lõpuks on õppija omandanud vajalikud baasteadmised ning oskused loomaks oma ettevõtet. Koolituse lõppedeks on õppija koostanud äriplaani, mis on sobilik esitamaks toetuse taotlemiseks. Koolituse jooksul saab iga õppija individuaalselt tagasisidet koolitajalt oma äriplaani kohta. Hinnale lisandub käibemaks.
Kursuse eesmärk on: selgitada kommunikatsioonijuhtimise protsesse ettevõttes ja kommunikatsioonivigade vältimise võimalusi; kommunikatsiooni sihtrühmi ja kanalite valikut ning sõnumite väljatöötamise põhimõtteid; internetiturunduse kanalite valiku põhimõtteid; kodulehe loomise põhimõtteid ja kasutajasõbralikkust; kodulehe külastaja suunamist müügile ja tegevuste jälgimist kodulehel; orgaaniliste otsingute ja makstud otsingute kasutamisvõimalusi; kodulehe leitavuse optimeerimist otsimootorites; tegevuste analüüsimine internetis; müügi ja kommunikatsiooni eripära sotsiaalmeedias ja e-maili teel.