Millised on kaasaegse värbaja põhikompetentsid?

Värbaja on personalivaldkonna kutsena suhteliselt uus. Sellest hoolimata on nõudlus värbajate järele juba suur – pea iga ettevõte otsib omale üht.


Eestis on 99,8% ettevõtetest väikesed või keskmises suuruses ehk sellised, kus on ametis kuni 250 töötajat. Reeglina: mida väiksem on organisatsioon, seda universaalsem on personalifunktsiooni roll; seda enam tuleb ise käsi külge panna. Kursis peab olema nii arendustegevuse juhtimise, dokumendihalduse, värbamise kui brändihaldusega.


Kuidas aga kõiki rolle žongleerides hakkama saada, samal ajal äri vajadusi rahuldades? Ikka targalt, süsteemselt töötades ning automatiseerides kaasaegsete tööriistadega kõike, mida automatiseerida annab – et keskenduda tähtsamatele asjadele.


Milliseid oskusi siis arendama peaks, et enda värbamise kompetentsi parandada, häid tulemusi saada ja sealjuures terve mõistuse juurde jääda?


Just seetõttu oleme kokku pannud koolituskava, kus personalijuhtidega nende organisatsiooni näitel kogu värbamistsükli läbi teeme. Nelja nädala jooksul anname osalejatele värbamise põhiteadmised ning töövahendid, et järgmised otsingud efektiivsed ning kõigi osapoolte jaoks meeldivad oleks.


Koolitajad on erinevate maailmade esindajad: oma kogemusi jagavad nii agentuuri kui in-house värbajad. Koolitus sobib nii noortele kui kogenud värbajatele, kuna aitab luua süsteemi värbamistegevustes, mõõdikuid sättida, uusi online-tööriistu katsetada ja enesekindlust tõsta.


Tutvu meie koolituste ajakava ning sisuga siin: https://ittalent.ee/ee/teenused/koolitused