Kuidas juhtida ettevõtte teenindust nii, et kliendid on rahul? Kuidas teenindust korraldav juht saab olla tulemuslikum oma igapäevategevustes?

Edukaks teeninduse juhiks saab töökogemustega, aga Eesti tipuks õpitakse EBSi Teeninduse juhtimise arenguprogrammis.
 
5. detsembril alustab EBSis Teeninduse juhtimise arenguprogrammi 6.lend. Veel jõuad liituda!
Arenguprogrammi kestuseks on 3 kuud, igal kuul toimub üks kahepäevane moodul.
 
Teemad:
I moodul: Teeninduse juht ja meeskond 
  • Väärtused, innovatsioon ja disain teeninduses.
  • Uus kolleeg teenindusettevõttes: Tarkvararobot.
  • Juhina tegutsemine ja tõhus meeskond.
II moodul: Innovatsioon ja tehisintellekt. Meeskond ja selle arendamine
  • Tehisintellekt kui kasulik abiline. Innovatsioon teeninduses.
  • Meeskonnaliikmete arendamine ja arengu toetamine.
  • Coaching´u baasoskused.
III moodul: Teenindusprotsess, lisamüük ja kliendisuhted 
  • Kliendisuhete ja kliendi elukaare kaardistamine.
  • Kliendikasumlikkuse ja -segmenteerimise praktikum kasutades tegevuspõhise kuluarvestuse (Activity Based Management) metoodikat.
  • Kuidas üles ehitada ja kuidas tellida teenindusprotsessi monitoorivat ning analüüsivat tehnilist lahendust?
Programmi juhtivõppejõud on Aires Padar, kes omab kogemust mentori, koolitaja, treeneri, koolitusjuhi ning ettevõtte tegevjuhina. 
 
Vaata videost, miks tasub osaleda SIIT
 
Tutvu programmiga ja registreeru siin: https://ebs.ee/teeninduse-juhtimise-arenguprogramm
 
Lisainfo ja registreerumine koolitus@ebs.ee või telefonil 665 1323.