Koolitused:

4D teeninduse koolitus

2017-08-30

4D teenindus on teenindusmudel, mis annab vastuse küsimusele kuidas ületada kliendi ootusi. Ja seda sõltumata kliendist või tema soovist. Veelgi enam, 4D teenindus võimaldab ennetada konflikte ja lahendada ka keerulisemaid olukordi teeninduses

Hind: 99.00 €
Kestus: kell 9:30 - 16:00

Telefon: Suhtleme meilitsi

Teenindaja kui juht. E-kursus

2017-09-01

Teenindajal tuleb planeerida, organiseerida, kontrollida ning motiveerida klienti ostma. Lisaks sellele kujundab ettevõtte maine kliendi silmis just teenindaja, kellega klient igapäevaselt kokku puutub, seega tuleb täita ka esindamise funktsiooni, kuna iga teenindaja on oma ettevõtte visiitkaart.

Hind: 19.99 €
Kestus: veebipõhine kursus videoloengutega

Telefon: +372 652 0009 või +372 52 93202

Klienditeeninduse MEISTRIKURSUS

2017-09-11

Seminari eesmärgiks on professionaalse teeninduse põhimõtete selgekstegemine. Peamine ülesanne on selgeks saada, millised on tegevuse nipid, et olla hea klienditeenindaja. Õpime tundma ka klienti ja oskama klienti hinnata  juba esmapilgust.  

Hind: 119.00 €
Kestus: kell 10.00-15.30

Telefon: 6556778, 5279999

Teenindaja kui juht. E-kursus

2017-09-15

Teenindajal tuleb planeerida, organiseerida, kontrollida ning motiveerida klienti ostma. Lisaks sellele kujundab ettevõtte maine kliendi silmis just teenindaja, kellega klient igapäevaselt kokku puutub, seega tuleb täita ka esindamise funktsiooni, kuna iga teenindaja on oma ettevõtte visiitkaart.

Hind: 19.99 €
Kestus: veebipõhine kursus videoloengutega

Telefon: +372 652 0009 või +372 52 93202

Teenindaja kui juht. E-kursus

2017-09-29

Teenindajal tuleb planeerida, organiseerida, kontrollida ning motiveerida klienti ostma. Lisaks sellele kujundab ettevõtte maine kliendi silmis just teenindaja, kellega klient igapäevaselt kokku puutub, seega tuleb täita ka esindamise funktsiooni, kuna iga teenindaja on oma ettevõtte visiitkaart.

Hind: 19.99 €
Kestus: veebipõhine kursus videoloengutega

Telefon: +372 652 0009 või +372 52 93202

Klienditeeninduse A ja O

2017-10-03

Koolituse eesmärgiks on anda teadmisi ja oskusi kuidas olla professionaalne teenindaja. Kuidas vältida rutiini ning kuidas tagada klientide rahulolu?

Hind: 217.00 €
Kestus: kl 10.00-17.30; 8 ak.t.
Koht: Tallinn

Telefon: 530 59501; 530 59337

Teenindaja kui juht. E-kursus

2017-10-06

Teenindajal tuleb planeerida, organiseerida, kontrollida ning motiveerida klienti ostma. Lisaks sellele kujundab ettevõtte maine kliendi silmis just teenindaja, kellega klient igapäevaselt kokku puutub, seega tuleb täita ka esindamise funktsiooni, kuna iga teenindaja on oma ettevõtte visiitkaart.

Hind: 19.99 €
Kestus: veebipõhine kursus videoloengutega

Telefon: +372 652 0009 või +372 52 93202

Positiivne teenindamine. Praktiline koolitus teenindus-, müügi-, ostuspetsialistidele

2017-10-06

Koolituse eesmärk  - Mitte lihtsalt “harida” osalejaid, vaid esile kutsuda nähtavaid positiivseid muutusi inimeste hoiakutes, suhtlemisel klientidega ja töö tulemustes. Registreerudes osalema kuni 30. juunini 2017 kehtib jaanikuu erihind 104 eurot + km! 01.07-11.09.2017 kehtib soodushind 129 eurot + km. Alates 12.09.2017 osaleja hind 168 eurot + km. 

Hind: 129.00 €
Kestus: 10:00 − 15:30

Telefon: +372 56 933 318

Klienditeenindus - töövõtted ja suhtlemisoskus

2017-10-10

Koolitus on suunatud IT tugispetsialistidele (helpdesk), kuid sobib ka teiste ametikohtade esindajatele, kellel on kokkupuude klientidega ning nende probleemide lahendamisega.

Hind: 290.00 €
Kestus: 10.10 - 12.10.2017,Maht: 24 ak. tundi

Telefon: 618 1720

Klienditeeninduse MEISTRIKURSUS

2017-10-10

Seminari eesmärgiks on professionaalse teeninduse põhimõtete selgekstegemine. Peamine ülesanne on selgeks saada, millised on tegevuse nipid, et olla hea klienditeenindaja. Õpime tundma ka klienti ja oskama klienti hinnata  juba esmapilgust.  

Hind: 119.00 €
Kestus: kell 10.00-15.30

Telefon: 6556778, 5279999

Projektijuhtimise koolitus

2017-10-12

Projektijuhiks määratakse organisatsioonides sageli mõni oma valdkonda väga hästi tundev spetsialist. Arvatakse, et kui ta juba oma erialast tööd hästi teeb, siis saab ta ka projekti juhtimisega hakkama, sest seda peetakse lihtsakoeliseks juhtimistegevuseks. Hinnale lisandub km.

Hind: 99.00 €
Kestus: kell 9:30 - 15:10

Telefon: suhtleme meilitsi